My journey around the world - Reisverslagen van Anne Bosman - WaarBenJij.nu My journey around the world - Reisverslagen van Anne Bosman - WaarBenJij.nu

My journey around the world

Ik ben ervan overtuigd dat ik een reis ga maken die mij heel mijn leven zal bijblijven. Ik vind het ontzettend spannend, maar ik weet zeker dat ik zo onwijs ervaringen ga opdoen, nieuwe mensen zal leren kennen en vooral mijzelf zal leren kennen. Wat is voor mij belangrijk in mijn leven? Wat maakt mij gelukkig? Op deze vragen hoop ik antwoord te krijgen tijdens mijn reis aan de andere kant van de wereld. Ik heb er zin in!

Recente Reisverslagen:

30 November 2016

Short(er) but sweet

12 November 2016

Rozenschijn en manegeur

24 Oktober 2016

Right under down under

25 Juli 2016

Kom maar op Nederland, want ik lust je rauw!

19 Juli 2016

Less is more
Anne

Actief sinds 18 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3881

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 05 Juli 2016

My journey around the world

Landen bezocht: