Halfway there - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Anne Bosman - WaarBenJij.nu Halfway there - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Anne Bosman - WaarBenJij.nu

Halfway there

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Maart 2016 | Australië, Airlie Beach

'Oi everyone', mijn eerste verslag vanuit Australië. Het duurde even maar ik had tijd nodig om te wennen aan het land. Van het rustige Bali, ben ik nu weer in een drukke westerse wereld. Ik had een ontzettend vervelende eerste week door tour operators die mij oplichten, tours waarin niks wat was beloofd inclusief bleek te zijn, tours die bepaalde activiteiten moesten skippen door tijdsdruk en vertraging vanuit de organisatie en kamergenootjes die 24/7 dronken zijn en de liefde bedrijven onder je in het stapelbed. Nu, nu ik een knop heb omgezet en ik mij besef dat dit mijn reis is die ik zelf kan indelen en die ik niet moet laten afhangen van anderen, gaat het beter. Terwijl mijn kamergenootjes hun kater uitzitten op de kamer, trek ik er alleen op uit en beklim ik bergen, verken ik steden en geniet ik van al het moois dat Australië te bieden heeft. Ik geniet vooral van de prachtige natuur hier. Nog nooit heb ik een strand, een regenwoud en een berg elkaar zien grenzen. Op dit moment zit in Arlie Beach, dat is een plaatsje op 1/3 van de oostkust in Australië. Vanmiddag ga ik een boottocht maken van 2 nachten en 3 dagen tussen de 'whitsundays'. Dit is een eilanden groep waarvan het zand het witste zand is dat er op heel de wereld bestaat. Op maandag zal ik mijn trip naar het zuiden voortzetten, om uiteindelijk de 28e van deze maand in Sydney aan te komen. Als ik daar ben ga ik eens rustig nadenken over de invulling van mijn resterende 3 maanden (de tijd gaat snel). Ik hoop dat het goed gaat met iedereen thuis. Ik mis jullie onwijs. Dikke kus vanuit down under

  • 14 Maart 2016 - 07:40

    Gerard:

    Hoi Anne,
    wel vervelend om zo de eerste weken te starten met een nieuw avontuur.
    knap dat je de knop hebt omgezet en je eigen planning maakt.
    ga er enorm van genieten en maak wel mooie foto's

    liefs ome Gerard xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 18 Okt. 2015
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 3872

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 05 Juli 2016

My journey around the world

Landen bezocht: