Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Villa Ombak, Indonesië van Anne Bosman - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Villa Ombak, Indonesië van Anne Bosman - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 Januari 2016 | Indonesië, Villa Ombak

Jeetje...de eerste 3 weken op Bali, en daarmee ook mijn 3 weken vrijwilligerswerk, zijn voorbij gevlogen. Wat gaat de tijd toch snel wanneer je het naar je zin hebt! Ik ga de omgeving hier in Ubud; de natuur, het weer, de gastvrijheid van de dorpelingen, mijn mede-vrijwilligers en mijn kindjes onwijs missen. Ik ben blij dat ik de kans heb kregen om mijn steentje bij te dragen aan de lokale gemeenschap en ik heb het met veel plezier gedaan. Ik had me geen positievere start van mijn wereldreis kunnen bedenken. Nu is het tijd voor de volgende stap: op mijn eigen benen leren staan. Ondanks dat ik uitkijk naar de vrijheid die het met zich meebrengt, ben ik toch wel zenuwachtig. Vrijdag was mijn laatste dag lesgeven. Ik heb verf gekocht voor mijn kinds en we hebben heel de dag spelletjes gedaan. We hebben mooie tekeningen gemaakt voor op de muur in het klaslokaal, die er nu na twee weken al veel gezelliger uit ziet! Gelukkig van beide kanten geen tranen bij het afscheid maar wel een hele boel knuffels, bloemen en snoep. Ik ga ze ontzettend missen, maar ik kijk uit naar de rest van mijn reis. Ik zit op dit moment op de witte stranden van de Gili eilanden aan een 'strawberry milkshake' met twee meisjes van het vrijwilligerswerk. Waarschijnlijk ga ik maandag naar Lombok, maar niks is zeker. Ik wil aan niks vast zitten, en vooral gewoon genieten! Ciao

  • 23 Januari 2016 - 16:34

    Opa En Oma:

    Cia Cia schat, op naar Lombok, spannend!!
    Leuk dat je zo fijn met de kids hebt gewerkt!

  • 23 Januari 2016 - 18:01

    Michelle:

    Mooi om te lezen! En inderdaad zien wat er op je pad komt, dan geniet je het meest!

    X

  • 23 Januari 2016 - 18:05

    Marit:

    Hoi Anne
    Super je verhaal van de afgelopen 3 weken! Succes met je verdere weg en beslissingen!! Volg je ❤️ En dan komt alles goed lieverd! Xxx

  • 23 Januari 2016 - 18:05

    Marit:

    Hoi Anne
    Super je verhaal van de afgelopen 3 weken! Succes met je verdere weg en beslissingen!! Volg je ❤️ En dan komt alles goed lieverd! Xxx

  • 23 Januari 2016 - 21:32

    Ton:

    En al gesnorkeld op de Gili-eilanden? Ik ben benieuwd of het onder water nog steeds zo mooi is..

  • 26 Januari 2016 - 09:22

    Gerard:

    Lieve Anne,

    leuk om te lezen dat je het enorm naar je zin hebt .
    nu weer onderweg naar een nieuw avontuur en andere ervaringen, geniet er met volle teugen van!!
    ben weer benieuwd naar het volgende verhaal.
    xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 18 Okt. 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 3886

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 05 Juli 2016

My journey around the world

Landen bezocht: