Rozenschijn en manegeur - Reisverslag uit Spring Creek, Verenigde Staten van Anne Bosman - WaarBenJij.nu Rozenschijn en manegeur - Reisverslag uit Spring Creek, Verenigde Staten van Anne Bosman - WaarBenJij.nu

Rozenschijn en manegeur

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 November 2016 | Verenigde Staten, Spring Creek

Lieve allemaal,
Numero uno helemaal vanuit Nieuw-Zeeland. Het duurde even, maar dan heb je ook wat. Zoals ik al had verwacht is de wifi hier erg schaars. Niet dat wij dat erg vinden. Tenslotte leven wij toch heel 'basic' zonder koelkast, douche en toilet, dus weinig connectie met de buitenwereld kunnen wij daar ook nog wel bij hebben. Eerlijk gezegd vinden het wel lekker rustig. Het is hier ontzettend genieten. Elke dag is weer een nieuw avontuur. Waar wij gaan slapen en wat wij precies gaan doen is elke dag weer een verrassing. Heerlijk flexibel zijn wij dus en dat komt voornamelijk door onze oude, trouwe ros genaamd Toyota Estima. Deze rijdt ons overal naartoe. Van verlaten snelwegen naar de Nieuw-Zeelandse badplaatsen en 'The Lord of the Rings' locaties. Wij gaan en staan waar wij maar willen! Het hoogtepunt is echter de ongelooflijk mooie natuur. Het rijden is daarom ook helemaal geen straf! Veel groen, erg vruchtbaar, veel bergen, helderen stroompjes, watervallen en meren. Het noorder eiland "got us hooked". Moet je nagaan wat ons dan allemaal nog in het zuiden staat te wachten (dat schijnt namelijk nog veel mooier te zijn dan het noordereiland). Ondanks alle aanhoudende regen hebben wij het dus helemaal prima. Alles is dus rozengeur en maneschijn. Ik bedoel, er zijn ergere dingen in het leven dan reizen door Nieuw-Zeeland... ;)