Test test... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Anne Bosman - WaarBenJij.nu Test test... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Anne Bosman - WaarBenJij.nu

Test test...

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 December 2015 | Nederland, Zoetermeer

Lieve allemaal, zo even vlak voor vertrek mijn eerste blog om te testen of jullie hem allemaal kunnen ontvangen. Het zou toch jammer zijn wanneer ik op reis mijn best doe om mooie verhalen in elkaar te flansen en mijn ervaringen met jullie wil delen, het niet aankomt bij jullie. Zoals jullie weten is het bijna zo ver! 1 januari om 14:30 vlieg ik naar de andere kant van de wereld. Alle documenten zijn binnen, alle aankopen zijn gedaan en mijn tas is al een keertje "proef-ingepakt". Het wordt steeds spannender en momenteel zit ik in de fase 'waar ben ik in vredesnaam aan begonnen'. Toch ben ik ervan overtuigd dat zodra ik daar ben, het goed zal komen en dat ik een onwijs gave tijd zal hebben. "Een tijd om nooit te vergeten" hoor ik van velen, en daar geloof ik zeker in. Voor nu: hele fijne kerstdagen toegewenst en een spetterend 2016!

  • 24 December 2015 - 13:46

    Susanne:

    Het aftellen is nu echt begonnen!

  • 24 December 2015 - 19:58

    Michelle:

    Nog eventjes en dan ga je de wereld rond! Ben trots op je!

  • 02 Januari 2016 - 10:55

    Marit:

    Zo lieve Anne, de laatste paar uurtjes van je reis en dan heb je de 1e en moeilijkste stap achter de rug! Nog ff doorbijten en dan ben je er! Ben enorm benieuwd naar je ervaringen! Heeeeeeeeeel veel succes ver van hier vandaan en ga vooral genieten van wat de wereld allemaal te bieden heeft!! Heel veel liefs van je tante Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 18 Okt. 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 3866

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 05 Juli 2016

My journey around the world

Landen bezocht: